Beoordelingen
c bon (Translated by Google) that's good
15 dagen geledenTrès banlieue, convivial, de la très bonne nourriture et un super service (Translated by Google) Very suburban, friendly, great food and excellent service
15 dagen geledenAmbiance géniale personnel au top et cuisine excellente (Translated by Google) Great atmosphere, top-notch staff, and excellent food.
15 dagen geledenTrès beau restaurant ! 😍 Nous adorons le concept. Mon fils, fan de manga adore la décoration, moi de même. Cela change des autres restaurants habituels. Les plats : délicieux ! Niveau budget : tout le monde peut s'y retrouver 😉 C'est la deuxième fois que nous y allons, il reste de bons plats à découvrir. Et petit mot pour l'équipe : vous êtes une équipe au top 👌🏻 (Translated by Google) Beautiful restaurant! 😍 We love the concept. My son, a manga fan, adores the decor, and so do I. It's a refreshing change from other restaurants. The food: delicious! Budget-wise: there's something for everyone 😉 This is our second visit, and there are still plenty of great dishes to discover. And a quick word for the team: you're a fantastic team! 👌🏻
15 dagen geledenJuste parfait (Translated by Google) Absolutely perfect
15 dagen geledenUne incroyable de surprise que de tomber sur ce restaurant qui propose tout ce que le Japon a de meilleurs ! (Translated by Google) What an incredible surprise to stumble upon this restaurant that offers all the best that Japan has to offer!
15 dagen geleden