Beoordelingen
Excellent, ma fille et mon beau fils nous ont fait découvrir cet endroit ! Très bonne cuisine, ambiance agréable, serveuse au top (merci Isabelle pour les petites intentions 🥰) (Translated by Google) Excellent! My daughter and son-in-law introduced us to this place! Very good food, pleasant atmosphere, and a fantastic waitress (thank you Isabelle for the thoughtful touches 🥰)
2 dagen geledenToujours un plaisir de venir manger ici (Translated by Google) Always a pleasure to come and eat here
2 dagen geledenVenu le 21juin au soir nous avons été très bien accueilli. La cuisine et le service excellent. Merci à notre serveur de la soirée qui a été superbe et professionnel du début à la fin. Toute nos félicitations au serveur. Nous reviendrons sans hésiter. (Translated by Google) We arrived on the evening of June 21st and received a very warm welcome. The food and service were excellent. A special thank you to our server for the evening, who was superb and professional from beginning to end. Congratulations to the server! We will definitely be back.
3 dagen geledenToujours agréable de venir au sushi impérial ! (Translated by Google) Always a pleasure to come to Imperial Sushi!
4 dagen geleden
Top, délicieux et un cadre super agréable aussi bien pour les adultes que les enfants (Translated by Google) Excellent, delicious, and a super pleasant setting for both adults and children.
2 dagen geleden